Creative project

Creative project

Creative project

poniedziałek, 17 maja 2010

W pewnym sensie to samo :D

No więc zów zobaczycie leginsy w roli głównej ,ponieważ uważam , że pasują do prawie wszystkiego i są super wygodne ,poza tym są modne ;)
Więc kilka kompletów , których zdjęcia zrobiłam przed chwilą ;)

Mój przecudny płaszczyk :)
Płaszcz- firma nieznana z jakiegoś outletu.
Torebka- z szafy mojej mamy ma chyba z 20 parę lat :)
I oczywiście leginsy- H&M
Wersja z paskiem.

Wersja bez(wiem na zdj. wyglądam dziwnie w tym ale w realu jest super)
Marynarka-Pinya
Torebka-Reserved
Pasek-Catherina
Bluzka-H&M
Leginsy-H&M

Kurtka-Lumpeks
Chustka-Lumpeks
Bluzka-H&M
Torba-Reserved
Leginsy-H&M
Marynarka (Nowa ;D) - Lumpeks za nie całe 4 zł .
Bluzka-H&M
Torebka-Reserved
Leginsy-H&M
Nowe chustki produkcji włoskiej ,  kupione oczywiście w lumpeksie , każda była za 2 zł.:)
Wiem , że na każdym zdj. wyglądam jak rozlazły pulpet ale to dlatego , że mój komputer rozciągnął te zdj. i są jakie są.

9 komentarzy:

  1. ostatnia marynarka jest cacy! karolina za tydzień idziemy do sh ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. No porsze! Fajnie laczysz te rzeczy.
    A kurtka mi sie bardzo podoba.
    (Ed ;*)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę napisać że nie ma się czego przyczepić a wręcz przeciwnie można się zachwycić. Kobieto ślicznie łączysz te legi :)
    To nawet mi zaczyna brakować pomysłów na nie. Ładnie,ładnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i cant read what your talking about! I do like all the jackets in the pictures!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny płaszcz!!!

    http://mypointmystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie! płaszczyk cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie moim faworytem jest strój pierwszy z tym płaszczem a'la Columbo^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale gówno :/

    OdpowiedzUsuń