Creative project

Creative project

Creative project

poniedziałek, 10 maja 2010

Leginsy w roli głównej.

No tak , obiecałam to dodaję .
Outfity z soboty,niedzieli i poniedziałku ;)
Sobota :)
Kurtka - lumpeks 
Bluzka- H&M
Apaszka-H&M
Leginsy-H&M
Torba-Reserved
Buty- Converse All star


Niedziela :)
Marynarka-lumpeks
Bluzka-H&M
Leginsy-H&M
Torebka-od S.Heach
Buty-Ryłko

Poniedziałek :)
Kurtka- Lerros
Apaszka- Catherina
Torba-Gabor
Bluzka-H&M
Leginsy-H&M
Buty-Ryłko


Przepraszam za nie wyraźne zdjęcia ale akurat w tym miejscu nie miałam dobrego światła a tępa nie jestem by robić zdjęcia przed lustrem z lampą błyskową.
Pozdrawiam. ~Caroline

6 komentarzy:

  1. mm mi najbardziej podoba się zestaw nr. 1 ^^
    trampyy< 33
    i w ogóle c'nie ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw 1 i 2 zdecydowanie górują nad 3 ;)
    Chociaż 3 tez niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie zestaw sobotni. Bardzo ładne lakierowane botki :) No i gratuluje złowienia fantastycznej marynary w lumpeksie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. torba z ostatniego zdjęcia jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niedzielne buty są przecudne. Ostatanio poluję na tego typu butki :)

    OdpowiedzUsuń