Creative project

Creative project

Creative project

sobota, 8 maja 2010

Zakupy.

Kurtka jeansowa - za 8zł z ciucholandu :D
Apaszka-H&M
Żakiet za 7,50 z ciucholandu :D
Apaszka - Catherina
Buty - Ryłko . W rzeczywistości są o wiele ładniejsze ale zdjęcie jest jakie jest .


Apaszka z H&M .

Dzisiaj od 9.40 byłam w centrum na zakupach i odwiedziłam tradycyjnie Alfe i po drodze ciucholand w którym udało mi się kupić dwie rzeczy (zdjęcia na górze) . Na pewno znalazłabym więcej ale przepychające się babki , kradnące innym z koszyków nie za bardzo było to przekonywujące by tam dłużej zostać. Wieczorem skoczyłam jeszcze do Ryłko i nabyłam tam buciki. Jutro postaram się dodać jakieś outfity bo dzisiaj już za bardzo nie mam na to czasu .
~Caroline

3 komentarze:

  1. Jess ciucholandy rządzą ; DDD
    i tym bardziej chusty z h&m c;nie ; DD
    < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. ta przypinka przy marynarce jest piękna, skąd ją masz?!

    ps. ubieraj się tak do szkoły;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Żakiet jest genialny :)
    Niestety w moim ciucholandzie nigdy nie mogę fajnego dostać :(

    OdpowiedzUsuń